Remsysteem911 Carrera 4 GTS

Remsysteem

De GTS modellen beschikken over rood gespoten vaste aluminium monobloc remzadels met 6 zuigers voor en met 4 zuigers achter. De remschijfdiameter doet recht aan het hogere vermogen: 350 mm voor, 330 mm achter. Voor betere remprestaties en meer stabiliteit.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Beproefd in de autosport: de tegen meerprijs leverbare Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Bij de nieuwe 911 GTS modellen hebben de geperforeerde keramische remschijven van de PCCB een diameter van 410 mm voor en 390 mm achter – voor nog betere remprestaties.

De van de 911 Turbo S stammende PCCB beschikt over geel gespoten vaste aluminium monobloc remzadels met 6 zuigers op de vooras en vrijwel identieke remzadels met 4 zuigers op de achteras. Deze zorgen bij het afremmen voor een duidelijk hogere en vooral constante remdruk.

Vooral bij hoge belastingen zijn alle voorwaarden aanwezig om de remweg tot een minimum te beperken. Bovendien wordt afremmen bij hoge snelheden nog veiliger, dankzij de grote fadingvastheid van de PCCB.

Doorslaggevend voordeel van het keramische remsysteem is het extreem lage gewicht van de remschijven: ze wegen ongeveer de helft van conventionele gietijzeren remschijven van een vergelijkbaar type en formaat. Het resultaat: een betere wegligging en meer rijcomfort, vooral op ongelijkmatig wegdek. Ook de souplesse en de handling van de auto nemen daarbij toe.

911 GTS idee

Exterieurontwerp

Interieurontwerp

Motor

Sportuitlaatsysteem

Krachtoverbrenging

Porsche Traction Management (PTM)

Porsche Active Suspension Management (PA

Achterasbesturing

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

Sport Chrono Pakket

Onderstel

Remsysteem

Verlichtingssysteem

Comfort

Stoel

Sound Package Plus

BOSE® Surround Sound System

Burmester® High-End Surround Sound Syste

Het nieuwe Porsche Communication Managem

Connect Plus

Diensten

Connect Apps

Porsche Exclusive Manufaktur

Porsche Tequipment