OnderstelPanamera Turbo

Onderstel

Als bestuurder of als passagier voorin of achterin: in een Porsche moet autorijden als sport aanvoelen, niet als transport. Comfortabel, maar niet gezapig.

Het onderstel van de nieuwe Panamera modellen weet dit gat tussen sportiviteit en comfort moeiteloos te dichten: dankzij verder ontwikkelde, als meeruitvoering leverbare ondersteltechnologieën. Voorbeelden hiervan zijn de adaptieve luchtvering met 3-kamertechnologie en 60% meer luchtvolume dan bij het voorgaande model, het nieuwe Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) en de achterasbesturing. Nieuw is ook de geïntegreerde onderstelregeling Porsche 4D-Chassis Control die centraal de rijsituatie in de 3 dimensies – zoals dwars- en lengterotaties en gierbewegingen – analyseert, daaruit de optimale rijmodi berekent en alle onderstelsystemen in realtime synchroniseert: de 4e dimensie. Voor een geoptimaliseerde totaalperformance. En voor een zo groot mogelijke bereik tussen sportiviteit en comfort.

Idee Panamera

Exterieurontwerp

Interieurontwerp

De motoren

8-traps Porsche Doppelkupplung (PDK)

Porsche Traction Management (PTM)

Onderstel

Achterasbesturing

Porsche Active Suspension Management (PA

Porsche Dynamic Chassis Control Sport (P

Wielen

SPORT stand

Sport Chrono Pakket incl. rijmodus-schak

Remsysteem

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Led-koplampen incl. Porsche Dynamic Ligh

Led-matrixkoplampen incl. Porsche Dynami

Nachtzichtassistent

Adaptieve cruise control (ACC)

Porsche InnoDrive incl. adaptieve cruise

Rijstrookwisselhulp met afslaghulp

Lane Assist incl. verkeersbordherkenning

ParkAssistent incl. achteruitrijcamera e

Panoramadak

Interieur

Porsche Rear Seat Entertainment

Instrumentenpaneel

De stoelen

4-zone automatische airconditioning incl

BOSE® Surround Sound-System

Burmester® 3D High-End Surround Sound-Sy

Porsche Communication Management (PCM) i

Connect Plus

Diensten

Connect-apps

Porsche Exclusive Manufaktur

Porsche Tequipment